איקאה מפורסמת בזכות הרהיטים הזולים שלה ובכך שהיא מספקת מגוון גדול של פתרונות ריהוט ואחסון תחת קורת גג אחת, אבל
מקדונלד'ס התחילה את דרכה אי שם בשנות ה-40 כמסעדת המבורגרים זולים בהכנה מהירה, בניהולם של שני האחים לבית מקדונלד. מאז
תיכף נכנסת השנה החדשה, ורגע אחרי שגמרנו (שוב) לבחור ממשלה חדשה, ואנחנו אומרים יפה שלום לשנה העברית החדשה, (תש"ף אגב,
דוח אופטימיזציה לאתר הוא אחד הדוחות החשובים בתהליך קידום אתרים, ובעצם, הוא הדוח הראשון שנשלח אל הלקוח. אבל בעוד שלנו
אחד ממנהגי חג הפסחא הוא להחביא ביצי פסחא מחוץ לבית או בתוכו והילדים רצים סביב ומחפשים אותן. מזכיר מאוד את
לא שמנו לב ופסח כבר כאן והשתלט על כל שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה וביתר שאת – על הדיגיטל.ובפסח כמו בפסח,
למי לפרסם? איפה לפרסם? ומה לפרסם? כמעט לכל חברה עם מחלקת שיווק, יש תת-מחלקת דיגיטל (או מחלקת תוכן, כפי שהיא
לכבוד הולנטיין, כמה מחשבות על פרסום בעידן הדייטינג הדיגיטלי, ואיך גם הגולשים וגם המפרסמים יכולים להרוויח מזה נו באמת…
חוויית משתמש היתה קיימת עוד הרבה לפני הדיגיטל. היא קיימת מאז שיש משתמשים, כלומר, אנשים שמשתמשים בכלים כדי לשפר את
יומני היקר, בדיוק עכשיו סיימתי לראות עוד סרטון מהקמפיין הזה של הניו יורק טיימס שכולם דיברו עליו השנה. וחשבתי לעצמי,
יומני היקר, לא יאומן, אבל עברו 13 שנים! מה זאת אומרת "מאז מה"? אתה יודע, נו – מאז 2004 – מאז
למה קמפיין סקסיסטי לא משתלם למפרסם, וכמה שווה כוח הקנייה הנשי באמת? יום האישה הבינלאומי בדיוק מאחורינו. וכמו בכל שנה, זהו
– שכל מנהל/ת שיווק פשוט חייב/ת לדעת אז שנת 2016 הגיעה לסיומה ואי אפשר להגיד שהיה משעמם בשום זירה השנה, בטח
חשבתם שהסנאפצ'ט סטוריז והאינסטגרם סטוריז החדש הם Same Same New Name? לא מדוייק… ערכנו השוואה בין הפיצ'רים המרכזיים של שניהם –
תוסף אחרי תוסף, פייסבוק וגוגל לא מפסיקות לפתח ולשדרג את האפליקציות והפלטפורמות שלהן. וזה עוד בלי שהזכרנו את הרכישות האחרונות
ביום שבו אפל מכריזה על השעון החכם שלה, מוכרחים להזכיר שהם לא היו הראשונים ומסתבר שלמרות שהם האחרונים להשיק שעון
דף עסקי בפייסבוק הוא אחד הכלים החשובים היום לבעלי עסקים להפצת מסרים ותכנים שיווקיים לקהל היעד שלה.
במהלך מפתיע פייסבוק הודיעה
המדיה החברתית היום היא כבר מזמן לא רק "חברתית". כמעט כל פלטפורמה שקמה כרשת חברתית הפכה לאחרונה גם לכלי פרסום
ה-17 במרץ 2015 מתקרב אלינו בצעדי ענק והחלטנו לבדוק מה היה קורה אילו הפריימריז (הבחירות המקדימות במפלגות) היו מתקיימים בפייסבוק
מהו מיתוג ואיך עושים את זה נכון? מהו לוגו ומה הופך אותו למוצלח? מהי חשיבותה של שפה גרפית ויזואלית עקבית
קבלו את ה-סיכום על מה שעבר על הרשת ועולם הטכנולוגיה בשנת 2014 - מה חיפשנו השנה? על מה דיברנו בפייסבוק?
הסוף לחיפושים מייאשים אחרי מידע שנגנז במעמקי הפייסבוק: הרשת החברתית משיקה את האפשרות לחיפוש בתוכן פוסטים לפי מילות מפתח. האופציה
פייסבוק משיקה אפליקצייה רביעית לנייד: אפליקציית הקבוצות החדשה!
איך, איפה, כמה ולמה צריך אותה? לקחנו אותה לבדיקה, התשובות לכל השאלות
רכישת חברת Oculus VR על ידי פייסבוק מעלה שאלות לגבי מה התכנון שלה לעתיד.
האם פייסבוק תהפוך לחברה שהיא יותר מרשת
למרות שאנחנו כותבים את התוכן לאנשים, חשוב לנו שקוראים יגיעו אליו. לכתיבה ברשת יש חוקים נוספים שיש לשים לב אליהם.
הפייסבוק עובר שינויים תמידית ואיתו גם הניוזפיד שלכם.
למה הוא משתנה? למה זה משנה לכם? ומה השתנה עכשיו? התשובות פה.
אספנו עבורכם דוגמאות לאתרי מובייל רספונסיבים, להגדלת המורל ושיפור המזל ;) תראו בעצמכם את התוצאה של המעבר מהמסך הגדול למסך
החיפוש בפייסבוק עוד בחיתוליו , אבל האם כבר היום אפשר להגיד שמנוע החיפוש החדש Search Graph הוא הדבר הגדול הבא?
כמו בחיים, רושם ראשוני הוא חשוב מאד. הרושם הראשוני מתחיל מהרגע שבו הגיעו הגולשים לאתר, הרבה לפני שהם התחילו לקרוא
העיצוב השטוח (flat design), שוטף את הרשת ואת עולם התוכנה ומציף אותנו מכל כיוון.
אז מהו בכלל הטרנד החדש הזה? ועד
כותבים רבים טועים בדרך בה הם כותבים ברשת ומיעדים את הכתיבה למנועי החיפוש ולא לקוראים ברשת. ישנו קו ברור מאוד
כיצד נראתה הזירה הפוליטית לקראת הבחירות לכנסת ה-19 מבעד לעיני הגולשים ברשת?
בחירות 2013, סיפור בממים.
לכבוד סיום אולימפיאדת לונדון 2012, קבלו מקבץ לוגואים אולימפיים. תרתי משמע.
אחרי שגרמנו לקוראים להתעניין בתוכן שלנו, זה הזמן לדבר על התוכן עצמו.
אם חשבתם שהתחבורה הציבורית בישראל קצת קשה, חכו עד שתראו את האתרים שמתלווים אליה.
רוצים להמר למי שייך האתר הגרוע
הניוזלטרים (הדיוורים האלקטרוניים) שמגיעים לכל אחת ואחד מאיתנו, הפכו עם הזמן ממיילים טקסטואליים פשוטים, לגיליונות סופר מעוצבים.
האם הסתכלתם ובחנתם לעומק פעם את התוויות על בקבוקי היין שמהם אתם שותים ונהנים?
גם אם כן וגם אם לא,
בתוכנת פוטושופ נפוץ מאוד להשתמש באפקטים מסוג Blending Options. בואו נעבור יחד על רוב האפשרויות ונראה מהו השימוש הנכון.
הנה כמה דברים שידעתם ואולי לא, שעושים את העבודה באינדיזיין לקלה ונוחה יותר, כי בינינו, מי אוהב לעבוד קשה?
הפרסום בענפי הספורט משתדרג ומפתיע כל פעם מחדש, לכן סקרנו כמה מן המודעות הטובות ביותר שנראו לאחרונה וגם כמה קלאסיקות!
אם הנכם מבעלי המזל שקיבלו הזמנה והתחלתם להשתמש בגוגל פלוס, אז בטח חיפשתם את קיצורי הדרך והטיפים.
פעם היינו שומעים על קייטנות דרך חברים, דרך מדריכים שבאו להסביר ולהרצות, ולעיתים בפרסומות. וכיום?
לא חייבים להסתפק במה שג'ימייל מספק לנו. ניתן למצוא תוספים שונים שמשפרים משמעותית את החוויה והשימוש בתיבת הג'ימייל.
אז איך צריך להגיד - לרכוב או לרכב? ואיך כותבים - דוגמה או דוגמא? הפעם בפינת העורכת הלשונית: אתרים שיענו
אם בבעלותכם דפדפן ישן או דפדפן מתוצרת מיקרוסופט, פוסט זה אינו בשבילכם. עם זאת, הוא עשוי להפתיע אתכם.
תוכנת אילוסטרייטור, תוכנת האיור המצויינת של אדובי מכילה המון כלים. כדי לעבוד מהר יותר ויעיל יותר, כדאי ומומלץ ללמוד כמה
תוצאות החיפוש שלכם לא העלו בחכתם את הדגים שחיפשתם? בשביל זה אנחנו כאן.
תוכנת פוטושופ, אולי המוכרת לכולם מתוך חבילת אדובי, מכילה קיצורי מקלדת שייעשו לכם חיים קלים. קיבצנו את הקיצורים המועדפים עלינו.
קיצורי מקלדת שימושיים שרלוונטיים לכל משתמש בתוכנות האופיס השונות.
יש המון פתרונות ודברים שייעשו לכם את החיים באינטרנט לקלים, פשוטים ונוחים יותר לפי ההעדפות והבחירה שלכם.
דברים אלה נקראים תוספים
גוגל מעלה חידוש משמעותי לאחר תקופה לא קצרה למערכת האנליטיקס שלה. למרות שהיא עדיין בגרסת בטא, השימוש בה מומלץ.
חיפוש קל בגוגל נותן לנו מבחר אתרים שבהם ניתן להוריד פונטים למחשב שלנו ולהשתמש בהם לצרכים שונים.
בואו נסקור כמה אתרים
עם המון התרגשות וכיף אנחנו פותחים את הבלוג החדש שלנו. הבלוג של הסטודיו.
אספנו, ערכנו, כתבנו, הכנו ועכשיו עולים לאויר.
אז למה