תהליך המיתוג והנראות האחידה מתחיל למעשה במיתוג. השלב בו אנו לוקחים את העסק שלכם ויוצרים ביחד איתכם מותג. בוחרים לו שם, מחליטים מהם הערכים שלו, מפתחים את הזהות המותגית שלו ומעצבים את הלוגו והשפה הויזואלית של המותג. שלב המיתוג הוא למעשה הבסיס להחדרת המותג וערכיו לתודעה הציבורית ולקהל היעד בפרט והוא בא לידי ביטוי בתוצרים המשלימים שלו.
במה מדובר? מדובר במוצרי הדפוס המוחשיים יותר ובמוצרי האינטראקטיב הדיגיטליים. מוצרי הדפוס נועדו לפרסם ולקדם את המותג שלכם אל מול הלקוחות בפועל והלקוחות הפוטנציאלים כשהשפה הויזואלית וערכי המותג עוברים דרך כולם: החל מכרטיסי ביקור, נייר מכתבים, חתימות למייל, דרך שלטים ומודעות ועד מסמכים שיווקיים כמו פליירים, ברושורים, אריזות, מוצרי קד"מ, אירועים ועוד. מוצרי האינטראקטיב נועדו לקדם את המותג בזירה הדיגיטלית החל ממצגות חברה או משקיעים אינטראקטיביות, דרך משחקי תדמית לחשיפה ומעורבות מוגברת מול קהל היעד ועד לומדות אונליין חכמות ובכל בהתאם לצורכי העסק והמותג, תוך שימוש עקבי בשפה הגרפית ליצירת מותג זכיר ובעל ערך גבוה בקרב הלקוחות הפוטנציאלים.