מצגת עסקית היא כלי חשוב להעברת המסרים העסקיים של כל ארגון וחברה, בין אם במסגרת פנים ארגונית או אם ככלי להעברת מסרים לגופים אחרים אודות החברה. המצגת מהווה חלק בלתי נפרד מתמהיל העברת המסרים העסקיים של החברה ועליה לדבר בשפה הגרפית של המותג ולהציג את המסרים התואמים לערכיו ומטרותיו. בנייה נכונה של מצגת כזו, שתעביר את המסרים הנכונים ותיצור עניין בקרב הצופים בה, היא אתגר עבורו נדרשים ידע, מקצועיות ומיומנות.
מבחינה ויזואלית, מצגות עסקיות יכולות להיות רצף שקפים סטטיים, שקפים המכילים אנימציה או אפילו להיות אינטראקטיביות – כלומר מופעלות ידנית בהתאם לתוכן ולא רק בדפדוף ליניארי בין שקופיות. ליצירת מצגות מומלץ להשתמש בתוכנת עיצוב גרפי ואנימציה דיגיטלית המאפשרת ליצור מצגות אינטראקטיביות עשירות באנימציה ותנועה ובהתאמה לכל מחשב ומקרן.
בעת הכנת מצגת עסקית, אנו ניגשים אליה לא רק ברמת הביצוע הטכני אלא גם בהבנת חשיבות העבודה על התוכן והנראות. על התוכן להיות הגיוני וקריא ועל המצגת לדבר בשפה הגרפית של החברה, הן ויזואלית והן טקסטואלית. אנו מתמחים בחוויית משתמש, שכן היא חלק ניכר מהמצגת – עליה להיות נוחה להפעלה וכן להתאים לקהל היעד ולשמור עליו מרוכז וקשוב. כמו כן, אנחנו נותנים חשיבות מיוחדת למיקום וזמן ההקרנה שכן יש להם השפעה קריטית על בחירת הצבעים והגדלים של הטקסטים והאלמנטים במצגת. לכל זה מקדים תהליך של מחקר והיכרות מעמיקה עם הלקוח, תכנון מדוקדק וביצוע ברמה גבוהה למצגת שעונה על כל הצרכים ומביאה להישגים מקסימליים.