כרטיס ביקור ייחודי ומעניין הוא בעל ערב רב ומשמעותי ביצירת התדמית הנכונה למותג. על כרטיס הביקור להציג את השפה הגרפית של המותג אך אסור שיהיה עמוס בגרפיקה, יחד עם זאת כדאי שיהיה מקורי ומרשים אך בשום אופן לא לשדר צעקנות וחוסר טעם. כרטיס הביקור צריך להציג מידע משולב, גם על החברה וגם על בעל התפקיד וחשוב שיהיה מאוזן וממוקד ברמה האופטימלית - מידע חיוני על החברה ופרטי יצירת קשר ישיר עם בעל התפקיד.
עם זאת, כמות האנשים ששומרים כרטיסי ביקור בארנקה הולכת ומצטמצמת בעקבות המעבר מהפרינט אל הדיגיטל ושמירת כל פרטי אנשי הקשר בטלפון או במחשב. לכן מומלץ מאוד ליישם את המעבר הזה גם על כרטיס הביקור: אתר אינטרנט וכתובת הם חיוניים, ותוספת מעניינת תהיה קוד QR שע"י אפליקציות סריקה מהסמארטפון יאפשר שמירה מהירה של פרטי הקשר, שליחת מייל מהירה או מעבר ישיר אל אתר האינטרנט. אנו מציעים כרטיסי ביקור שיחד עם חשיבה שיווקית נכונה ושילוב השפה הגרפית של המותג - עונים על כל הדרישות ויכולים להביא תוצאות מקסימליות לעסק שלכם.