על חומרי שיווק אלה להיות מעוצבים ומנוסחים בהתאם לשפה הגרפית ושפת המותג, תוך היצמדות לאסטרטגיה השיווקית ולמטרות שנקבעו ע"י מנהלי המותג בשלב המיתוג והתדמית. כמו כן, יש הבדל משמעותי בנראות ובחשיבה על חווית המשתמש אם מדובר בדף אחד, דף שהוא דו צדדי או חוברת מרובת עמודים. על המוצר להיות נוח, וממש כמו אתר אינטרנט או דף נחיתה, הוא צריך לספק חוויית משתמש גבוהה. למרות שמדובר בחומרים שנלקחים לעיון, הרושם הראשוני חשוב מאוד ועל הקריאייטיב להיות בהתאם. על המסרים המרכזיים הרצויים לבלוט לעין ולעורר את הצורך של הקורא לשוב ולעיין בהם אחר כך.
לצורך הפקת חומרים אלה, יש חשיבות רבה בדגש על עבודה נכונה בפרינט ובסגירת החומרים לדפוס - ובעיקר ליכולת לתקשר בצורה נכונה ואפקטיבית עם בתי הדפוס לרבות שיטות ההדפסה השונות והמגוונות. בזכות הניסיון רב השנים שלנו בפרינט ובמסגרת תהליכי מיתוג מקיפים, אנו מציעים ראייה רחבה יותר בעת הפקת החומרים. איננו מתייחסים אליהם כמוצר בודד אלא כחבילה של מוצרים שיווקיים נחוצים, ובהתאם דואגים שיהיה ביניהם חוט מקשר עם מסר שיווקי אחיד ושפה גרפית אחידה וזכירה.