כמו כן, חשוב מאוד להתייחס לגודל השלט ולמיקום בו אנו תופסים את הצופה הפונטציאלי, אם זה בעת קריאת עיתון, בזמן נהיגה או אפילו בשירותים (שם אגב, באופן חריג לקטגוריה, תשומת הלב הרבה יותר גבוהה) :). יש להתאים את המסר למדיום ועל המסר להיות שיווקי, קצר, זכיר וקליט. בזמן נהיגה, בתחנת אוטובוס ורכבת או בכל מקום אחר, ברוב המקרים יש לקורא שניות בודדות לקרוא ולהפנים את המסר. במקרים מסוימים גם שנייה אחת שבה הם קוראים - ואנו רוצים שיפנימו את המסר ויחזרו לחפש את המותג בהמשך או יעצרו להתעניין.
לצורך הפקת שילוט ופרסום נכונים יש חשיבות לעבודת קריאייטיב ועיצוב נכונה בפרינט. בזכות הניסיון רב השנים שלנו ובמסגרת תהליך המיתוג המקיף אנו מציעים פתרונות עיצוב וקריאייטיב רבים ומגוונים לשילוט ופרסום, כשהדגש הוא ביצירת קריאייטיב ייחודי לכל אחד מהשלטים כאשר בו זמנית כולם יחד מרכיבים קמפיין מקיף למותג או למוצריו. כמו כן, אנו דואגים להקפיד על האחידות הויזואליות והמסר השיווקי האחיד ליצירת חוט בין כולם, על מנת להביא לתוצאות מקסימליות.