אנו מעניקים את הפתרון המלא להקמת דף נחיתה כחלק מקפיין שיווקי, בין אם הקמפיין קיים ויש צורך בדף נחיתה בלבד, או אם הקמפיין נמצא עדיין בשלב ההפקה ויש צורך בהפקת המודעות והבאנרים בנוסף לדף הנחיתה.
באמצעות הידע הניסיון הרב שצברנו בהקמת דפי נחיתה מצליחים, אנחנו יכולים לעצב ותכנת עבורכם דף נחיתה ייחודי, מתקדם, שנראה טוב ומדבר בשפה הגרפית של המותג, עם קריאייטיב ברמה גבוהה, ממוקד ומושך את העין. כך הדפים שאנו יוצרים משרתים את המטרה לשמה נועדו ומגבירים את יחס ההמרה. כמו כן, דפי הנחיתה שאנחנו מקימים מותאמים לגלישה אופטימלית בדפדפנים השונים במחשב וגם בסמארטפונים וטאבלטים. וכמו בבנית אתר אינטרנט גם בהקמת דף הנחיתה אנו מטמיעים כלים לאיסוף סטטיסטיקות ומידע על המרות במטרה לשפר את ביצועי הקמפיין ודף הנחיתה.
על דף הנחיתה להיות מורכב מדף אחד בלבד, ללא הפניות לקישורים חיצוניים. עליו להיות מנוסח בצורה ברורה, ממוקדת, שמניעה למטרה ברורה – השארת פרטים או ביצוע רכישה. חוסר מיקוד עשוי להביא להצפת מידע מול הגולש, וששהגולש לא ימצא את שחיפש, הוא יצא מהדף בתוך מספר שניות ולא יבצע את הפעולה המבוקשת. כמו כן, על מנת להביא לתוצאה המבוקשת, על דף הנחיתה להכיל טופס לידים (טופס להשארת פרטים) או רכישה שיהיה בולט ויעודד את הגולש לפעול.