העובדה שמדובר במספר דפים בתוך 'אתר קטן' מחייבת ניסוח ברור וממוקד המניע למטרה כלשהי – להשאיר פרטים או לבצע רכישה. שכן חוסר מיקוד עשוי להביא להצפת מידע או להסחת דעת ואיבוד הגולש שעל הבאתו למיניסייט שילמנו לא מעט כסף בקמפיין. כמו כן, על מנת להביא לתוצאה המבוקשת, על המיניסייט להכיל טופס לידים או רכישה בולט ומניע לפעולה וחשוב שיהיה אחד בכל דף הקיים באתר.
אנחנו מעניקים את הפתרון המלא למי שרוצה לבנות מיניסייט המותאם לצרכיו. באמצעות הניסיון והידע העיצובי הרב, ביכולתנו לפתח עבורכם מינסייט ייחודי, מתקדם, שנראה טוב ומדבר בשפה הגרפית של המותג, עם קריאייטיב ברמה גבוהה, ממוקד ומושך את העין. אנחנו יודעים להשתלב בהפקת קמפיין קיימת ולהתאים את המיניסייט למסרים הקיימים בקמפיין מצד אחד ויודעים גם לאחת את הקמפיין כולו ולהפיק אותו משלב המסרים, הפקת החומרים והבאנרים ועד הקמת המיניסייט וניהול הקמפיין כולו ברשת.