פרסום ממוקד באתרי אינטרנט
בנוסף ל-Google Adwords, קמפיין ברשת החיפוש, גוגל מציעים קמפיין נוסף ברשת המדיה. מה הכוונה? לגוגל יש אתרים שותפים, שבעליהם מקבלים מגוגל כסף על מנת להציג את המודעות השונות, בין אם מדובר במודעות כתובת כמו ב-Adwords או אם במודעות גראפיות הקרויות באנרים.
עם זאת, באנרים ומודעות אלה לא יתפרסמו באופן אקראי. יש מספר פעולות שגולשים לוקחים בהן חלק והן מסודרות בצורת פירמידה הפוכה הקרויה משפך המרה. פעולות אלה הן: השתייכות לקהל היעד, חיפוש בגוגל, צפייה במודעה, הקלקה, הוספה לסל ורכישה או לחילופין השארת פרטים. באמצעות קמפיין ה-Remarketing של גוגל, הוא מפלח את קהל היעד בהתאם לפעולה בה עצרו וממשיך להציג להם את המודעות הרלוונטיות כל פעם שהם נכנסים לאתרים השותפים.
תמחור הקמפיין עובד באחת משתי השיטות הבאות: תשלום עבור הצגת המודעה או תשלום עבור הקלקה על המודעה. השיטה הראשונה לרוב מתומחרת בתשלום עבור 1000 צפיות, כלומר ברגע שהמודעה תוצג ל-1000x מבקרים מקהל היעד באתר, המודעה תוסר. בשיטת התשלום השנייה, מדובר על x הקלקות עליהן משלמים וברגע שהגיעו למספר ההקלקות עליו סוכם, הקמפיין יסתיים. אנו בעלי ניסיון רב בתחום זה ומציעים שירותי ניהול קמפיין מסוג זה עם הגעה למקסימום תוצאות.