לעתים קרובות גולשים יגיעו אליכם לדף הנחיתה או האתר אך מסיבות השמורות עמם, לא ישאירו פרטים ויצאו - בין אם מספקנות, התלבטות או חוסר היכרות. עם זאת, ההשקעה על כל קליק עדיין תצא מהכיס ולא תתקבל עליו תמורה. בדיוק לשם כך, פלטפורמות הפרסום מציעות את קמפיין השיווק מחדש – קמפיין שמופיע רק למי שביקר באתר ולא ביצע את הפעולה הנדרשת.
רימרקטינג בפייסבוק וגוגל
בפלטפורמת המודעות של Facebook Ads סוג הקמפיין הזה נקרא Retargeting - מיקוד מחדש. הקמפיין מיועד בעיקר לגולשים שהגיעו לאתר או החנות ולא השלימו את הפעולה הרצויה, למשל מילוי פרטים או רכישה. הוא מאפשר לזכור אותם באמצעות קבצי "עוגייה" (Cookies), להוסיף אותם לקהלי היעד השמורים במערכת וכך "לחזר" אחריהם באמצעות מודעות.
בפלטפורמת המודעות של Google הקמפיין נקרא Remarketing, והוא עובד קצת אחרת. כידוע, יש מספר פעולות שגולשים לוקחים בהן חלק והן מסודרות בצורת פירמידה הפוכה הקרויה משפך המרה. פעולות אלה הן: השתייכות לקהל היעד, חיפוש בגוגל, צפייה במודעה, הקלקה, הוספה לסל ורכישה (או שאפשר להחליף את שני התהליכים האחרונים בהשארת פרטים). באותה שיטה של קבצי העוגייה ובאמצעות Google Analytics, אפשר לפלח כל גולש בהתאם לפעולה בה עצר ולפנות אליו בהתאם, כשהמטרה היא לא בהכרח להביא לרכישה, אלא לקדם צעד אחד קדימה באותו משפך שיווקי.
אנו מציעים שירותי הקמה וניהול של קמפיינים לשיווק מחדש בשתי פלטפורמות אלה. באמצעותן ניתן לחזק את המסר השיווקי בפני מי שבאמת הראה עניין, לא מתפספסים לקוחות פוטנציאליים, ומדובר בקמפיין מאוד ממוקד שעולה הרבה פחות כסף ללקוח ומביא יותר תוצאות.