בשנים האחרונות, דיוורים הפכו לכלי שיווקי פופולארי מאוד בקרב חברות ועסקים רבים. הם מאפשרים להיחשף בפני הלקוחות, ליידע ולעדכן אותם, ובכך לשמר אותם. עם זאת, לשיווק בדואר האלקטרוני יש גם חשיבות עצומה לא רק בשימור אלא בהרחבת מעגלי הלקוחות והגעה ללקוחות פוטנציאליים חדשים, וכן ביצירת הפרדה ברורה בין לקוחות פוטנציאליים אפשריים לבין מי שלא מעוניין – שכן תמיד קיימת אופציית ההסרה לנמענים המשתייכים לקבוצה השנייה.
עיצוב והפקת ניוזלטרים
היתרון הבולט של כלי שיווקי זה הוא היכולת להגיע באופן ישיר לקהל יעד מפולח ורלוונטי. במערכות מתקדמות יותר ניתן גם לבצע סינון ופילוח בתוך רשימות הדיוור לפי הגדרות שונות במערכת כגון מין, מגדר, מצב משפחתי, העדפות אישיות וכדומה, ואף פנייה אישית בשם הפרטי. כמו כן, הן מאפשרות לצפות במגוון סטטיסטיקות הקשורות לדיוורים הנשלחים – מספר הנמענים שפתחו את המייל, שנכנסו ללינק שהופיע בדיוור, שהסירו את עצמם מהרשימה, וכן הלאה – לצורך בקרה ושיפור השימוש בכלי זה.
רשימת תפוצה איכותית ויעילה מתבטאת באחוזי פתיחה והקלקה גבוהים, הגברת התנועה באתר האינטרנט ומעט מאוד הסרות. לשם כך חשוב ליצור דיוורים רלוונטיים, מעניינים, מרשימים ויזואלית תוך הקפדה על ערכי המותג והחברה. אנו מציעים שירותי ניהול רשימות דיוור והניסיון שלנו ביצירת דיוורים עבור עסקים רבים ממגוון תחומים, מאפשר לנו ליצור דיוורים איכותיים עבור הלקוחות שלנו, שמביאים למקסימום תוצאות.