מהם הסיבות שגורמות לגוגל לדרג גבוה את האתר?
ישנן טכניקות שונות ומגוונות לקידום אורגני. הרעיון הוא לייצר "תשובות איכותיות" עבור גוגל לשאילתות הגולשים.
אחת הדרכים ליצור את התשובות לאותן שאלות היא באמצעות שיבוץ אותן תשובות באתר שלכם בצורת מאמרים איכותיים ורלוונטיים.
אחד מהגורמים המשפיעים ביותר שיכול לעשות את ההבדל בין אתר שמדורג גבוה בגוגל לעומת אתר שלא מופיע בתוצאות החיפוש הוא קישורים.
קישורים פנימיים וחיצוניים לעמוד שאותו אנחנו רוצים לקדם. לקישורים פנימיים יש משקל חזק בחלוקת הכוח של עמודים מסוימים באתר. וכמובן, גם קישורים מאתרים חיצוניים יכולים להשפיע על כוח של עמודים מסוימים באתר שלנו. המלצות מאתרים "בעלי כוח" יכולות להעלות את ערך האתר שלכם בעיני גוגל.
גורם נוסף הוא אופטימיזציה, כלומר ייעול מבנה האתר והתאמתו למנועי החיפוש תוך שיפור חוויית הגולש באופן מיטבי.
גוגל שמים דגש רב על נראות האתר וחוויית המשתמש שהוא מספק.
שימו לב שהאתר שלכם בנוי בהיררכיה נכונה שתאפשר לרובוט הסריקה של גוגל לאתר את הדפים השונים באתר שלכם.
ומה עם התוכן? אם רוצים שעמודי האתר שלנו יקודמו טוב בגוגל אי אפשר להתעלם מתוכן העמודים האלה. שיפור מאמרים, הוספת מלל ושילוב מילות מפתח חשובות, מתן כותרות לקטגוריות שונות ועוד.
כמו כן, מחקר מילות מפתח ייסיע לכם להבין אילו ביטויים כדאי לחזק באתר שלכם ואילו פחות.
ואיך לא, התאמה למובייל. אז יש לכם אתר, עם אופטימיזיה ותוכן מדהים - אבל מה עם המובייל? בעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום, אי אפשר להתעלם מכך שרוב הגולשים יגיעו לאתר שלכם כשהם "משוטטים" באינטרנט באמצעות הנייד שלהם.
למידע נוסף על שירותי קידום האתרים שלנו לחצו כאן