אחד ממנהגי חג הפסחא הוא להחביא ביצי פסחא מחוץ לבית או בתוכו והילדים רצים סביב ומחפשים אותן. מזכיר מאוד את
לא שמנו לב ופסח כבר כאן והשתלט על כל שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה וביתר שאת – על הדיגיטל.ובפסח כמו בפסח,
מהו מיתוג ואיך עושים את זה נכון? מהו לוגו ומה הופך אותו למוצלח? מהי חשיבותה של שפה גרפית ויזואלית עקבית
הסוף לחיפושים מייאשים אחרי מידע שנגנז במעמקי הפייסבוק: הרשת החברתית משיקה את האפשרות לחיפוש בתוכן פוסטים לפי מילות מפתח. האופציה
למרות שאנחנו כותבים את התוכן לאנשים, חשוב לנו שקוראים יגיעו אליו. לכתיבה ברשת יש חוקים נוספים שיש לשים לב אליהם.
הפייסבוק עובר שינויים תמידית ואיתו גם הניוזפיד שלכם. למה הוא משתנה? למה זה משנה לכם? ומה השתנה עכשיו? התשובות פה.
כמו בחיים, רושם ראשוני הוא חשוב מאד. הרושם הראשוני מתחיל מהרגע שבו הגיעו הגולשים לאתר, הרבה לפני שהם התחילו לקרוא
אחרי שגרמנו לקוראים להתעניין בתוכן שלנו, זה הזמן לדבר על התוכן עצמו.
בתוכנת פוטושופ נפוץ מאוד להשתמש באפקטים מסוג Blending Options. בואו נעבור יחד על רוב האפשרויות ונראה מהו השימוש הנכון.
הנה כמה דברים שידעתם ואולי לא, שעושים את העבודה באינדיזיין לקלה ונוחה יותר, כי בינינו, מי אוהב לעבוד קשה?
נגישות