טיפים

הפתעה! אוסף Easter Eggs דיגיטליות

הפתעה! אוסף Easter Eggs דיגיטליות

אחד ממנהגי חג הפסחא הוא להחביא ביצי פסחא מחוץ לבית או בתוכו והילדים רצים סביב ומחפשים אותן. מזכיר מאוד את

חירות דיגיטלית, או: מי מפחד מביקורת

חירות דיגיטלית, או: מי מפחד מביקורת

לא שמנו לב ופסח כבר כאן והשתלט על כל  שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה וביתר שאת – על הדיגיטל.ובפסח כמו בפסח,

כל מה שרציתם לדעת על מיתוג ושיווק המותג

כל מה שרציתם לדעת על מיתוג ושיווק המותג

מהו מיתוג ואיך עושים את זה נכון? מהו לוגו ומה הופך אותו למוצלח? מהי חשיבותה של שפה גרפית ויזואלית עקבית

חיפוש בפייסבוק לפי תוכן סטטוס? מעכשיו זה אפשרי!

חיפוש בפייסבוק לפי תוכן סטטוס? מעכשיו זה אפשרי!

הסוף לחיפושים מייאשים אחרי מידע שנגנז במעמקי הפייסבוק: הרשת החברתית משיקה את האפשרות לחיפוש בתוכן פוסטים לפי מילות מפתח. האופציה

קידום היא לא מילה גסה

קידום היא לא מילה גסה

למרות שאנחנו כותבים את התוכן לאנשים, חשוב לנו שקוראים יגיעו אליו. לכתיבה ברשת יש חוקים נוספים שיש לשים לב אליהם.

הניוזפיד המתחדש של פייסבוק

הניוזפיד המתחדש של פייסבוק

הפייסבוק עובר שינויים תמידית ואיתו גם הניוזפיד שלכם. למה הוא משתנה? למה זה משנה לכם? ומה השתנה עכשיו? התשובות פה.

רושם ראשוני מנצח – הצד הטכני של הכתיבה ברשת

רושם ראשוני מנצח – הצד הטכני של הכתיבה ברשת

כמו בחיים, רושם ראשוני הוא חשוב מאד. הרושם הראשוני מתחיל מהרגע שבו הגיעו הגולשים לאתר, הרבה לפני שהם התחילו לקרוא

התוכן הוא המלך – הצד התוכני של הכתיבה ברשת

התוכן הוא המלך – הצד התוכני של הכתיבה ברשת

אחרי שגרמנו לקוראים להתעניין בתוכן שלנו, זה הזמן לדבר על התוכן עצמו.

האפקט הטוב, הרע והממש מכוער

האפקט הטוב, הרע והממש מכוער

בתוכנת פוטושופ נפוץ מאוד להשתמש באפקטים מסוג Blending Options. בואו נעבור יחד על רוב האפשרויות ונראה מהו השימוש הנכון.

טיפים לאינדיזיין

טיפים לאינדיזיין

הנה כמה דברים שידעתם ואולי לא, שעושים את העבודה באינדיזיין לקלה ונוחה יותר, כי בינינו, מי אוהב לעבוד קשה?