סיכום

הפתעה! אוסף Easter Eggs דיגיטליות
אחד ממנהגי חג הפסחא הוא להחביא ביצי פסחא מחוץ לבית או בתוכו והילדים רצים סביב ומחפשים אותן. מזכיר מאוד את

עבר, הווה וגם עתיד – 13 שנים של UX
חוויית משתמש היתה קיימת עוד הרבה לפני הדיגיטל. היא קיימת מאז שיש משתמשים, כלומר, אנשים שמשתמשים בכלים כדי לשפר את

13 שנים של פרסום
יומני היקר, בדיוק עכשיו סיימתי לראות עוד סרטון מהקמפיין הזה של הניו יורק טיימס שכולם דיברו עליו השנה. וחשבתי לעצמי,

13 שנים של רשתות חברתיות
יומני היקר, לא יאומן, אבל עברו 13 שנים! מה זאת אומרת "מאז מה"? אתה יודע, נו – מאז 2004 – מאז

על קמפיינים, סקסיזם וכוח קנייה נשי
למה קמפיין סקסיסטי לא משתלם למפרסם, וכמה שווה כוח הקנייה הנשי באמת? יום האישה הבינלאומי בדיוק מאחורינו. וכמו בכל שנה, זהו

3 הטרנדים החמים של 2017 בדיגיטל
– שכל מנהל/ת שיווק פשוט חייב/ת לדעת אז שנת 2016 הגיעה לסיומה ואי אפשר להגיד שהיה משעמם בשום זירה השנה, בטח

Facebook vs. Google – המירוץ לפסגה
תוסף אחרי תוסף, פייסבוק וגוגל לא מפסיקות לפתח ולשדרג את האפליקציות והפלטפורמות שלהן. וזה עוד בלי שהזכרנו את הרכישות האחרונות

אפל משיקה שעון חכם – האם הוא כזה חכם (וחדשני)..?
ביום שבו אפל מכריזה על השעון החכם שלה, מוכרחים להזכיר שהם לא היו הראשונים ומסתבר שלמרות שהם האחרונים להשיק שעון

בחירות 2015 – אם הפריימריז היו מתקיימים בפייסבוק?
ה-17 במרץ 2015 מתקרב אלינו בצעדי ענק והחלטנו לבדוק מה היה קורה אילו הפריימריז (הבחירות המקדימות במפלגות) היו מתקיימים בפייסבוק

כל מה שרציתם לדעת על מיתוג ושיווק המותג
מהו מיתוג ואיך עושים את זה נכון? מהו לוגו ומה הופך אותו למוצלח? מהי חשיבותה של שפה גרפית ויזואלית עקבית