חוויית משתמש היתה קיימת עוד הרבה לפני הדיגיטל. היא קיימת מאז שיש משתמשים, כלומר, אנשים שמשתמשים בכלים כדי לשפר את
יומני היקר, בדיוק עכשיו סיימתי לראות עוד סרטון מהקמפיין הזה של הניו יורק טיימס שכולם דיברו עליו השנה. וחשבתי לעצמי,
מהו מיתוג ואיך עושים את זה נכון? מהו לוגו ומה הופך אותו למוצלח? מהי חשיבותה של שפה גרפית ויזואלית עקבית
אספנו עבורכם דוגמאות לאתרי מובייל רספונסיבים, להגדלת המורל ושיפור המזל ;) תראו בעצמכם את התוצאה של המעבר מהמסך הגדול למסך
כמו בחיים, רושם ראשוני הוא חשוב מאד. הרושם הראשוני מתחיל מהרגע שבו הגיעו הגולשים לאתר, הרבה לפני שהם התחילו לקרוא
העיצוב השטוח (flat design), שוטף את הרשת ואת עולם התוכנה ומציף אותנו מכל כיוון. אז מהו בכלל הטרנד החדש הזה? ועד
לכבוד סיום אולימפיאדת לונדון 2012, קבלו מקבץ לוגואים אולימפיים. תרתי משמע.
הניוזלטרים (הדיוורים האלקטרוניים) שמגיעים לכל אחת ואחד מאיתנו, הפכו עם הזמן ממיילים טקסטואליים פשוטים, לגיליונות סופר מעוצבים.
האם הסתכלתם ובחנתם לעומק פעם את התוויות על בקבוקי היין שמהם אתם שותים ונהנים? גם אם כן וגם אם לא,
בתוכנת פוטושופ נפוץ מאוד להשתמש באפקטים מסוג Blending Options. בואו נעבור יחד על רוב האפשרויות ונראה מהו השימוש הנכון.
נגישות