לא שמנו לב ופסח כבר כאן והשתלט על כל שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה וביתר שאת – על הדיגיטל.ובפסח כמו בפסח,
למי לפרסם? איפה לפרסם? ומה לפרסם? כמעט לכל חברה עם מחלקת שיווק, יש תת-מחלקת דיגיטל (או מחלקת תוכן, כפי שהיא
לכבוד הולנטיין, כמה מחשבות על פרסום בעידן הדייטינג הדיגיטלי, ואיך גם הגולשים וגם המפרסמים יכולים להרוויח מזה נו באמת…
יומני היקר, בדיוק עכשיו סיימתי לראות עוד סרטון מהקמפיין הזה של הניו יורק טיימס שכולם דיברו עליו השנה. וחשבתי לעצמי,
למה קמפיין סקסיסטי לא משתלם למפרסם, וכמה שווה כוח הקנייה הנשי באמת? יום האישה הבינלאומי בדיוק מאחורינו. וכמו בכל שנה, זהו
– שכל מנהל/ת שיווק פשוט חייב/ת לדעת אז שנת 2016 הגיעה לסיומה ואי אפשר להגיד שהיה משעמם בשום זירה השנה, בטח
המדיה החברתית היום היא כבר מזמן לא רק "חברתית". כמעט כל פלטפורמה שקמה כרשת חברתית הפכה לאחרונה גם לכלי פרסום
מהו מיתוג ואיך עושים את זה נכון? מהו לוגו ומה הופך אותו למוצלח? מהי חשיבותה של שפה גרפית ויזואלית עקבית
הפרסום בענפי הספורט משתדרג ומפתיע כל פעם מחדש, לכן סקרנו כמה מן המודעות הטובות ביותר שנראו לאחרונה וגם כמה קלאסיקות!
גוגל מעלה חידוש משמעותי לאחר תקופה לא קצרה למערכת האנליטיקס שלה. למרות שהיא עדיין בגרסת בטא, השימוש בה מומלץ.
נגישות