לא שמנו לב ופסח כבר כאן והשתלט על כל שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה וביתר שאת – על הדיגיטל.ובפסח כמו בפסח,
יומני היקר, בדיוק עכשיו סיימתי לראות עוד סרטון מהקמפיין הזה של הניו יורק טיימס שכולם דיברו עליו השנה. וחשבתי לעצמי,
יומני היקר, לא יאומן, אבל עברו 13 שנים! מה זאת אומרת "מאז מה"? אתה יודע, נו – מאז 2004 – מאז
– שכל מנהל/ת שיווק פשוט חייב/ת לדעת אז שנת 2016 הגיעה לסיומה ואי אפשר להגיד שהיה משעמם בשום זירה השנה, בטח
חשבתם שהסנאפצ'ט סטוריז והאינסטגרם סטוריז החדש הם Same Same New Name? לא מדוייק… ערכנו השוואה בין הפיצ'רים המרכזיים של שניהם –
תוסף אחרי תוסף, פייסבוק וגוגל לא מפסיקות לפתח ולשדרג את האפליקציות והפלטפורמות שלהן. וזה עוד בלי שהזכרנו את הרכישות האחרונות
דף עסקי בפייסבוק הוא אחד הכלים החשובים היום לבעלי עסקים להפצת מסרים ותכנים שיווקיים לקהל היעד שלה. במהלך מפתיע פייסבוק הודיעה
המדיה החברתית היום היא כבר מזמן לא רק "חברתית". כמעט כל פלטפורמה שקמה כרשת חברתית הפכה לאחרונה גם לכלי פרסום
ה-17 במרץ 2015 מתקרב אלינו בצעדי ענק והחלטנו לבדוק מה היה קורה אילו הפריימריז (הבחירות המקדימות במפלגות) היו מתקיימים בפייסבוק
קבלו את ה-סיכום על מה שעבר על הרשת ועולם הטכנולוגיה בשנת 2014 - מה חיפשנו השנה? על מה דיברנו בפייסבוק?
נגישות