שיווק

חירות דיגיטלית, או: מי מפחד מביקורת

חירות דיגיטלית, או: מי מפחד מביקורת

לא שמנו לב ופסח כבר כאן והשתלט על כל  שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה וביתר שאת – על הדיגיטל.ובפסח כמו בפסח,

חכם בפרסום, מה הוא שואל?

חכם בפרסום, מה הוא שואל?

למי לפרסם? איפה לפרסם? ומה לפרסם? כמעט לכל חברה עם מחלקת שיווק, יש תת-מחלקת דיגיטל (או מחלקת תוכן, כפי שהיא

מה משותף לדייטינג, דיגיטל ופיצה…?

מה משותף לדייטינג, דיגיטל ופיצה…?

  לכבוד הולנטיין, כמה מחשבות על פרסום בעידן הדייטינג הדיגיטלי, ואיך גם הגולשים וגם המפרסמים יכולים להרוויח מזה נו באמת…

13 שנים של פרסום

13 שנים של פרסום

יומני היקר, בדיוק עכשיו סיימתי לראות עוד סרטון מהקמפיין הזה של הניו יורק טיימס שכולם דיברו עליו השנה. וחשבתי לעצמי,

13 שנים של רשתות חברתיות

13 שנים של רשתות חברתיות

יומני היקר, לא יאומן, אבל עברו 13 שנים! מה זאת אומרת "מאז מה"? אתה יודע, נו – מאז 2004 – מאז

על קמפיינים, סקסיזם וכוח קנייה נשי

על קמפיינים, סקסיזם וכוח קנייה נשי

למה קמפיין סקסיסטי לא משתלם למפרסם, וכמה שווה כוח הקנייה הנשי באמת? יום האישה הבינלאומי בדיוק מאחורינו. וכמו בכל שנה, זהו

3 הטרנדים החמים של 2017 בדיגיטל

3 הטרנדים החמים של 2017 בדיגיטל

  – שכל מנהל/ת שיווק פשוט חייב/ת לדעת אז שנת 2016 הגיעה לסיומה ואי אפשר להגיד שהיה משעמם בשום זירה השנה, בטח