משחקי תדמית בהגדרתם הם משחקים שניתן לשחק בהם בדפדפן האינטרנט במחשב. משחקים אלו לרוב יהיו קצרים, בעלי מעט תוכן ומעט משימות, וניתן יהיה לסיימם תוך זמן קצר מבלי לעבור בין דפים בממשק או בדפדפן. יחד עם זאת, ובעיקר בזכות הסיבות האלה, משחקים אלו הינם בעלי פוטנציאל שיווקי עצום, שכן שילוב נכון של מסרים שיווקיים במשחק לא פוגם בהנאה של הגולש ועוזר להטמיע את המסרים בקלות וביעילות.

משחקים אלו נוצרים באמצעות תוכנה מתקדמת לעיצוב גרפי ואנימציה אינטראקטיבית. כאשר יוצרים משחק תדמית שנועד לקדם את החברה ומטרותיה, חשוב מאוד שיהיה ממותג וקשור באופן ישיר לחברה אותה מבקשים לקדם אך יחד עם זאת מהנה ורלוונטי למסרים השיווקיים. ניתן להטמיע משחקי תדמית בכל אתר, דף פייסבוק או דף נחיתה, ובכך טמון היתרון שלהם מול משחקים אחרים או לומדות שלעתים דורשים התקנה של תוכנה על המחשב.

ברשותנו הניסיון, הכלים והמיומנויות הנדרשות לפתח משחקי תדמית ברמה גבוהה, שידברו בשפה הגרפית של המותג אך גם ייצרו עניין בקרב המשתמשים. חווית משתמש גבוהה היא עיקרון המנחה אותנו תמיד ובעיקר בתכנון וביצירת משחקים אלו. כתוצאה מכך, המשחקים שאנו יוצרים עבור הלקוחות שלנו עוזרים להעביר את המסרים השיווקיים ללקוח באופן מקסימילי ובכך לקדם את החברה בדרך יצירתית שמביאה תוצאות ותדמית חיובית.

מוכנים למשחקים שייגרמו לכולם להתמכר? השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם:

    הלקוחות שלנו

    logo11
    logo02
    Israel_police_logo
    logo06
    logo04
    final_logo_shapes-1
    logo03
    logo09
    זברה
    logo08
    DRBE
    KakalLogo.svg
    logo05
    logo12
    logo10

    עוד מוצרי אינטראקטיב

    מצגות עסקיות
    יישומי הדרכה
    סרטוני תדמית