מיותר לציין את החשיבות של בניית אתר אינטרנט, ואין עוררין על העובדה שעליו להיות מעוצב באופן ייחודי, בעל חווית משתמש גבוהה ובנוי נכון. עם זאת, אתר אינטרנט שאינו מתעדכן לעיתים קרובות הוא אתר שעלול להיראות מיושן והוא לא מייצר לגולשים בו סיבה לחזור ולבקר בו שוב. כדי לייצר תחושה של אתר חי ומעודכן וכדי לייצר לגולשים סיבה טובה לחזור ולבקר בו שוב הוא זקוק לחיים ולניהול שוטף: עדכון טקסטים, אופטימיזציה של תכנים, פרסום פוסטים ובלוג, עדכון תמונות בגלריות, הוספת חדשות ועוד.
לכן, מערכת ניהול תוכן, קלה, ברורה וידידותית היא כלי הכרחי בהקמת כל אתר אינטרנט.


mabat-comp
eco-laptop
mabat-phone
gmt-tablet
diana-tablet
bizlease-laptop
kia-laptop
or-comp
bizlease-phone
eco-comp
mabat-tablet
mabat-laptop02
or-phone

חשוב מאוד שבמקביל לאתר תוקם מערכת ניהול תוכן שתאפשר לכם להזין תכנים בצורה עצמאית. בעבר היה נהוג לפתח מערכות ניהול מאפס כשהקוד שלהן היה שייך לחברה המפתחת בלבד, אך כיום עובדים בקוד פתוח כשהבסיס להקמתן מהיר ויעיל ועליהן מפתחים את כל האפשרויות המותאמות באופן אישי לאתר.

הקמת מערכת ניהול תוכן איכותית ונוחה המאפשרת אופטימיזציה של תכנים היא קריטית, שכן רק כך תוכלו להגיע לגולשים רבים ולייצר הנעה לפעולה. אנו מפתחים אתרי אינטרנט בעלי מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח, וורדפרס, הפועלות באמצעות דפדפן סטנדרטי, נוחה וידידותית למשתמש ומאפשרת דינאמיות מוחלטת בעדכון האתר.
אנחנו נותנים דגש רב בפיתוח להתאמת מערכת ניהול התוכן כך שלא יידרש ידע מוקדם יותר מאשר שימוש בתוכנת וורד.
טיפ חשוב: דאגו שמנהלי השיווק והעובדים בחברה האחראיים על האתר יכירו וילמדו את מערכת הניהול ואת הפונקציות שלה, על מנת שלא תיווצר תלות בחברת הפיתוח. זה מייעל את העבודה, משפר אותה ומאפשר לכם גמישות עתידית רבה ללא תלות.

מוכנים לאתר עם מערכת ניהול תוכן שתתאים לכם? השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם:

    עבודות נבחרות


    מוכנים לאתר עם מערכת ניהול תוכן שתתאים לכם? השאירו פרטים ומבטיחים ליצור קשר בהקדם:

      עוד שירותי בניית אתרים

      אתר אינטרנט
      מיניסייט
      דף נחיתה